neljapäev, 30. jaanuar 2014

Igav siin ei hakka

Räägin siis lühidalt oma sünnipäevast. Eile sain ma siis 20 aastaseks - nii imelik. Hommik algas nii nagu igateinegi päev, Andero läks vara tööle ja ise olin ka juba kell 5 üleval ja veidi ärevuses. Läksin siiski mingi hetk magama tagasi ja ärkasin kell 10. Armsad majakaaslased olid kööki jätnud ilusad lilled mulle :) Siis kui Andero koju tuli, sättisime end majakaaslastega piknikule South Perthi, kus on ilus vaade Perthi linnale. Seal siis nautisime veini ja minu tehtud toor sidrunikooki, mis oli ime hea. Tegime veidi pilte ja ega väga kaua ei olnudki seal, sest üsna külmaks läks. Ja siis läksimegi koju ära ja ega miskit muud erilist ei teinud. Tuli ka veidi kodu igatsus peale, pole harjunud nii teistsuguse sünnipäevaga, ei lähedaste sooje kallistusi ja silmast silma õnnesoove.. Aga ei ole hullu, sünnipäevi tuleb ju veeel :) Nii et siis selline vaikne sünnipäev sel aastal. Aga see eest oli soe, mitte nagu tavapäraselt -25 kraadi.
Täna hommikul siis kui Andero tööle pidi minema, helises nagu äratus aga samas vist mitte, igatahes Andero küsis mult midagi inglise keeles unesegaselt, me täpselt ei tea mida :D Ma olin täiesti segaduses, miks ta inglise keeles räägib. Mõlemad jäime magama uuesti. Ja siis oli see hetk kus ta üles ärkas ja poolteist tundi oli mööda läinud. Andero magas sisse ja hakkas kohe tööle kiirustama. Imekombel jõudis ta 7 minutit varem tööle, sest kõik rongid olid talle nagu ette tellitud.
Siis täna käisin ühel kliendil ripsmeid tegemas kodus, ta palus koju tulla sest tal olid õe lapsed seal kelle järgi ta vaatama pidi. Mõtlesin siis, et hea küll lähen. Nägin ära ulmelise Austraalia perekonna, mis nägi täpselt selle saate moodi välja kus üks naine käib peresid abistamas, kus lapsed üksteist peksavad ja ema sõna absoluutselt ei kuula. Ema (kellele ma ripsmeid tegin) karjus nende peale koguaeg ja üritas neid korrale kutsuda, aga lapsi ema sõnad ei huvitanud. Majas oli vist mingi 6 last, 1 vanaema, 1 vanaema sõbranna, siis see ema, selle ema mees, keda üldse ei huvitanud mis ümberringi toimub. Ühesõnaga täielik loomaaed :D Vot nii!


Lisan mõned pildid sünnipäevast ka








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar